Mackay 13 & Airlie Beach 14 + 15
21 juli 2015 - Airlie Beach, Australië
Hallo allemaal! Sien we weer met een stukje. Aangekomen in Mackay, sorry, "Muckooooy". We hebben een prachtig plekkie aan het meer, hebben wel onze vraagtekens bij wat er in het meer zit. Bob en ik op verkenning met de kano. Blijkt dat er krokodillen zitten, snel weer terug, BBQ aan, vanavond eten we krokodillenbiefstuk. Daarnaast Lien een nieuwe tas en Sjek nieuwe boots. Volgende ochtend naar Cape Hilsborough national park. De weg er naartoe was al een avontuur. Met onze Bruce door de bergen en over 1 baans zandweggetjes. Onze Bruce trok het maar net. Ook reden we door een vlindervallei waar we ontbijten tussen de Kangaroos. Echt waar. De skippies waren overal. Duuzenden gezien. Op naar Airlie Beach. We zijn inmiddels in de tropen aangekomen. Airlie Beach ligt op dezelfde breedtegraad als Honolulu, Hawaii, dus we hebben hoge verwachtingen! Maar och wat een pech, zon weg! Het is hier niet voor niets zo groen in dit tropisch REGENwoudgedeelte van Australië. We hebben dan wel geen zon maar we hebben wel ... "tromgeroffel" ... JOHNNY DEPP! Hij is hier op het strand bezig met de opnames van de nieuwe Pirates of The Caribbean! Samen met Lina ligt de Black Pearl al aan wal. We chillen hier wat af aan de lagoon. Hier de aankomende dagen lekker vertoeven. Aju!

Leuke update wederom mooie foto's, maar dat is ook eerder regel dan uitzondering ;-)
Groetjes!